maandag 17 oktober 2011

Leuke & gratis app's

Net zoals de meeste mensen hier in Nederland heb ik een Ipod met veel app's. Speciaal voor de Iphone/Ipod touch/Ipad gebruikers heb ik hier een paar leuke & gratis app's neer gezet:

♥ Donut Games: Donut Games heeft erg leuke spelletjes die (helaas) wel geld kosten. Gelukkig zijn de makers erg aardig en maken af en toe 3 spellen gratis. Ook is er elke maandag een gratis spel, dit zijn de spellen die gratis zijn (geweest) zover ik het weet:

☑ 26 september - traffic rush
☑ 3 oktober - cat psysics
☑ 10 oktober - mexiball
⚜ 17 oktober - sunday lawn
⚜ 24 oktober - spikey's bounce around

♥ RTL XL: Dé app voor mensen zoals ik, die 's avonds geen tijd hebben om hun favoriete programma te kijken. Op deze app kan je alle programma's terug zien van RTL.
+ Je kunt alles terug zien.
+ Erg handig te gebruiken.
+ 5 minuten nadat het programma op tv was staat het erop.
- De beeldkwaliteit is niet heel goed omdat in het begin loopt het geluid voor en het beeld is hakkelig.
- Sommige programma's gaan na een week al weer weg.

Ik geef de app een 8,5 , het is een super app alleen het beeld is soms niet zo goed.

♥ Wordfeud: Een potje scrabble spelen tegen je vrienden of een volstrekt onbekende? Dat kan!
+ Erg leuk bedacht.
+ Kent erg veel woorden.
+ Je kunt tegelijkertijd met iemand chatten.

Ik geeft de app een 7,5 het is een leuke app, leuk bedacht en grappig dat je tegen je vrienden kunt spelen.

Dit waren de app's voor nu, volgende keer meer!
x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten