donderdag 20 oktober 2011

Vakantiedagje

Soms heb ik van die vakantiedagen waarop ik gewoon niets doe. Kom om 12 uur me bed uit, ga wat tv kijken of computeren, ga niet naar buiten, kleed me soms niet eens aan en loop de hele dag m'n zusje te irriteren. Eigenlijk heb ik echt een hekel aan dat soort dagjes, ik moet altijd wat doen, hockeyen, buiten zijn, afspreken, naar de film, gewoon iets doen! Niet de hele dag maar in m'n pyjama op de bank zitten of eindeloos blogberichten typen...

Eigenlijk is het ook wel weer lekker, als je bedenkt dat je straks weer hard aan de bak moet om maar goede cijfers te blijven halen. Ja lieve bloggers, het leven als scholier is niet makkelijk! ;)

x

Ps. vergeet niet de poll in te vullen die we maandag geplaast hebben! Zondag vertellen we je de uitslag, je kunt de voorlopige uitslag ookal bekijken bij de poll zelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten