vrijdag 23 december 2011

Dit was ooit een lang bericht


Lieve iedereen,

Ik had hier echt een enorm lang bericht geschreven en toen was alles opeens weg en kon ik het niet meer terug krijgen... Maar goed, ik zal het dan maar even in het kort vertellen. HET IS VAKANTIE (: Om één uur was iedereen bij ons uit alleen de kinderen van de kleine avond moesten op school blijven tot 5 uur. Ik zit daar in en we kregen koekjes en kerststol, echt heel gezellig! Ook was ik al om half 5 thuis (: 
Gister was voor mij echt een hele chille dag. Ik zit dus in de Kleine Avond en daarom mochten we zingen op de kerstviering. Eerst moesten we voor de bruggers zingen daarna hadden we een half uur vrij, daarna een grieks SO (half uurtje) en daarna moesten we tot halverwege het 4de (ongeveer half 1). Toen had ik (!!) minuten les en toen had ik basketbal toernooi. Daarna moesten we het 7de een toets in halen allen viel ons laatste uur (het 6de) uit en moesten we een uur wachten. Het was heel gezellig, daar niet van... Maar ik had mijn tijd liever beter willen besteden.

Ik had dus maar 5 minuten les! :0 echt zoooo chill (:

Het liedje wat we moesten zingen:
Zoals Floor als zei gaan we dus weer een nieuwe challenge doen, we hopen dat hij z.s.m. komt. En ohja, zwervers kunnen echt wel nagellak hebben hoor! ;)

Alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten