dinsdag 6 december 2011

Mijn dag

Vandaag was, om het in 1 woord samen te vatten, '***'. Het begon toen ik vanochtend op de lichtkrant keek (7:57) en er geen leraren uitvielen. Ik fiets naar school (8:05) en kom daar op school aan (8:23), blijkt dat ons eerste uur vervalt. Ik weer terug naar huis (8:45) en om 9:05 kan ik weer naar school. Dan hebben we natuurkunde, pauze, engels, frans, pauze, handvaardigheid. Ons laatste uur viel ook uit (yeeah, was Duits). Toen ben ik nog (in de hagel) naar een zieke vriendin gegaan en daarna weer (in, je gelooft het niet maar, het zonnetje) naar huis. Thuis gelijk aan m'n huiswerk. Jaaaaa, jongens, het leven in 2 Gym valt niet mee :P Haha, maar nu denk je vast, waarom zo'n ***dag? Ik voelde me moe, ziek, ***, alles -_- haha, genoeg geklaag. Hebben jullie wat leuks meegemaakt?

x

Ohjaa, nog iets ***s. We hebben een roosterwijziging voor deze periode en geloof me, wij HATEN duits! En nu hebben we op woensdag: bio, duits, gym, duits, godsdienst, nederlands. 2 X DUITS OP 1 DAG :0 echt zó vreemd! 1 uur per dag overleef ik al nauwelijks, laat staan 2......

HELP ME

Geen opmerkingen:

Een reactie posten