zondag 1 januari 2012

Een kijkje in bloggersland


Hee lieve iedereen,

Wij zijn een blog uit miljoenen. Onze blog wordt niet heel vaak bekeken en hebben maar weinig reactie's (DAT WILLEN WE VERANDEREN!!!). Je hebt dus echt duizenden leuke blogs, hier een kleine selectie van blogs die je ook echt een keertje MOET bekijken!

Daily Noted

7 meiden die elke dag bloggen. Ieder heeft een andere dag en samen vormen ze een super leuke blog! Ze bestaan vandaag precies 1 jaar en ze zijn echt super populair!
Picture
My Journey Through Style

Hmm... misschien heb ik er al wel 1000 x over geschreven, maar het blijft een leuke blog! Een meisje die schrijft over van alles en nog wat, maar vooral over mode en dingen die ze zelf maakt. Echt een aanrader!
Picture
Saskia heeft ook een blog

Heb ik ook al een keertje over gepost maar goed. Een super leuke blog van een meisje die héél creatief is en dat met iedereen deelt! Haar foto's zijn echt super mooi en dan hebben we het nog niet over haar tekeningen gehad...
Picture
Manon's fashion diary

Weer een super vrolijke blog met allerlei leuke posts! Ze heeft nu een give-away en je kunt nog mee doen dus wees er snel bij!
Picture
Verder heeft ze ook super leuke posts, dus snel kijken!
Picture
Ik hoop dat jullie hier een tijdje zoet mee zijn, haha. Als ik nieuwe leuke blogs tegen kom post ik dat meteen natuurlijk!

x

Ohjaa, The only fashion princess heeft ook een give away! Kijk snel! (het is wel in het Engels maar het is gewoon een Nederlands meisje) Succes!

Reactie's op weebly

Saskia Wat superleuk dat ik er tussen sta! Tof dat je me blogt leuk vind!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten