zaterdag 7 januari 2012

Frieds With Benefits

Hee,

Ik heb 2 goede blog voornemens, haha, over elke film die ik zie en elk boek dat lees in 2012 ga ik posten! Met de boeken doen we dat onder het kopje Boeken. Maar met de films post ik gewoon. Laatst zag ik opwww.ikwilfilmskijken.com de films Friends With Benefits. Ik had de film aangeklikt om te gaan kijken omdat het de best bekenen film is op die site. Geen verhaaltje erover gelezen ofzo, gewoon gaan kijken.

Het was op zich best een leuke film, maar wel heel standaard. Ze hebben een soort van relatie, hij zegt iets naars over haar, zij hoort dat, zij gaat bij haar weg, hij probeert haar terug te krijgen, alles is weer koek en ei.

Het is een heerlijke film voor een regenachtige dag lekker achter je laptop.

Maar nu moet ik echt gaan want ik zei in de vorige post dat ik ging leren, maar ik zit dus nog steeds hier...

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten