dinsdag 10 januari 2012

Gossip Girl


Hee,

Gister heb ik weer een boek uit gelezen (2 in 9 dagen, jongens wat gaan we snel, uhumm) namelijk Gossip Girl. Ik vond het niet een super leuk boek maar het einde.... Je MOET gewoon het volgende boek lezen! Gelukkig zijn er nog een paar delen, haha. Ik denk dat ik die wel ga lezen want ik moet weten hoe het verder gaat, haha. Ik geef het boek een 6.

Waar het over gaat:

In New York leven allemaal mensen (duuh). En een anonieme blogger blogt over bepaalden mensen maar zegt hun namen niet, best wel grappig!


Helaas moet ik nu al weer gaan en dit bericht maar kort houden, want we hebbem nog 3 toetsen deze week én ik moet nog leren voor een paar toetsen volgende week, omdat ik Kleine Avond heb (en de voorstelling volgende week is (: ) moet ik volgende week elke dag tot 5 uur op school blijven, daardoor kunnen we ook niet leren voor de toetsen dus mogen we ze uitstellen alleen de week daarop hebben we toetsvrij en de week daarna toetsweek, met 10 toetsen.... Dus sommige toetsen moet ik wel gewoon maken, lang leven school!
Picture
x

P.s. kijk even onder het kopje Boeken voor alle boeken die we gelezen hebben! Weet jij nog een leuk boek dat we MOETEN lezen? Zet hem in een reactie op dit bericht (of een ander bericht...) of schrijf hem helemaal onder aan de pagina (okeoke, niet helemaal onderaan) bij 'Vraag of opmerking?'. Alvast bedankt!

P.p.s. Er is ook  een tv serie van Gossip Girl, zelf nog nooit gezien, wie weet wat voor in de toekomst? (Nadat ik alle 22 seizoen van GTST heb gezien?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten