zaterdag 21 januari 2012

GTST update


Sorry,

Sorry, dat we zo weinig posten. En sorry dat we over van die saaie dingen posten. En ook alvast sorry dat we de komende 2 weken waarschijnlijk niet gaan posten (toetsweek).

Gister en eergisteren had ik de Kleine Avond, dé musical waar ik al weken lang met een hele grote groep aan werk. HET WAS GEWELDIG! Ik heb nog een post klaar staan erover maar dan moet ik eerst nog de foto's krijgen haha.

Maar goed, om jullie nu een beetje te vermaken * uhumm * een post over onze favo serie:
Picture
Gisteren zagen meer dan 2,2 miljoen mensen hoe Edwin overleed. Wij niet want ik stond op het podium en Floor keek naar ernaar (:
Picture
Edwin Bouwhuis

Persoonlijk vindt ik het erg jammer dat Edwin overleden is. Ik kijk nog niet heel lang maar hij was wel één van mijn favo personages. Edwin is heel plotseling overleden aan het ebola virus. Ik had al zo'n vermoeden want als je de spoilersleest, lees je dat Lucas ergens verdriet om heeft en Anton en Bianca het niet makkelijk hebben. (Net zoals Sjoerd.) Ik vond de verhaallijn tussen Lucas en Edwin erg leuk (alleen niet het deel van Ron), maar goed.

Wie zijn aan het virus overleden?

Wie er allemaal ziek zijn geweest of het nog zijn.
Er zijn dus aardig wat mensen overleden. Maar er zijn ook mensen weg gegaan.
Picture
Charlie, Nick en Valentijn
Verlaten Meerdijk omdat Charlie meer van de wereld wil zien en het niet meer 'uithoudt' in Meerdijk.

De cast van seizoen 22 (hoop dat ik ze allemaal heb):

vaste cast (geweest of is nog steeds)
zit er nog in
later het seizoen in de serie gekomen (of terug gekomen)
is er dit seizoen in gekomen én eruit gegaan
uit de serie
komt nog in de serie

Anton
Amy
Aysen (komt op 25 januari)
Bianca
Bing
Bram (geboren)
Charlie (gaat weg met Nick en Valentijn)Danny (gaat weg in maart)
Edwin (overleden door gevolg van ebola-virus)
Hugo (werknemer van Noud)
Jack (terug van zijn reis)
Janine
Jasmijn (barmeisje in de Koning)
Jef (komt terug na gedoe met Tanja)
Lana
Laura
Lorena
Lucas
Ludo
Maxime
Mike (komt in maart)
Nick (gaat weg met Charlie en Valentijn)
Nina
Noud
Nuran (komt op 24 januari)
Rik
Rikki
Rosa (overlijdt)
Samantha (dokter)
Sjoerd
Sjors

Tanja (moet naar de gevangenis)
Valentijn (gaat weg met Charlie en Nick)Wiet (gaat naar de gevangenis)

Snap je het nog? Haha, in ieder geval. We houden jullie op de hoogte of kijk opgtstfanclub.nl!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten