woensdag 25 januari 2012

Lerarenstaking donderdag 26 januari 2012


Lieve iedereen,

Even een HELE korte post, want ik ben eigenlijk aan het leren maar goed. Morgen is er een leraren staking tegen de 1040 uren norm en op onze school doen er 39 (!!) leraren mee. Ook zijn er 2 leraren niet dus in totaal mist onze school 41 leraren!
Picture
Ons rooster morgen:

1ste : gym / valt uit want ze is er niet
2de  : grieks / als je een toets moet herkansen moet je wel komen
3de  : geschiedenis 
4de  : wiskunde
5de  : duits / gaat staken
6de  : aardrijkskunde / gaat staken

Normaal zouden we om half 4 uit zijn maar nu om tien voor 1 (: en om 10 voor 11 hoeven we pas op school te zijn (: En ja, je leest het goed, onze Duits docente gaat staken! Ik wil het eigenlijk heel graag zien..

Valt er bij jullie iets uit morgen? Of zijn jullie vrij?

x

Ohja, ik heb nog steeds niet die foto's van de Kleine Avond, dus nog steeds geen post erover. Ik heb wel al één foto gezien en ik die zijn wel mooi. Nog even wachten dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten