zaterdag 28 januari 2012

Open dag


Hee iedereen,

Gisteravond was de open dag van onze school en ik (Emma) ging helpen.

Om 18:00, 19:00 en 20:00 moest ik optreden met de Kleine Avond  (1 liedje en ik moest een stukje vertellen). en om 18:30, 19:30 en 20:30 moet ik allerlei dingen vertellen over toneel bij ons op school. Ik vond het wel leuk, maar ik was van 5 tot 9 op school dus dat was wel wat minder, haha. Ik heb wel een hele gezellig avond gehad met allemaal vriendinnen, dus het was zeker de moeite waard!

Hebben jullie ook een open dag gehad?

En omdat ons vorige bericht over WIDM al 2 (jeeej) reactie's heeft hebben we de poll 'Wie is de mol?' gemaakt, stem op wie jij denkt dat de mol is!

En dan nog iets, ik heb nog steeds de foto's van de Kleine Avond niet. Wel heb ik een paar foto's gekregen van een ander meisje dat erin speelde, hier dus een ieniemienie voorproefje van de Kleine Avond.
Picture

Geen opmerkingen:

Een reactie posten