donderdag 1 december 2011

Rotweer

Lieve iedereen,

Morgen vieren we op school Sinterklaas en Cassandra en ik moeten de catering verzorgen, haha, dat klikt zo leuk! Het is iets minder leuk... Ik ga nog niet vertellen wat we allemaal hebben gekocht maar een paar dingen kan ik al wel zeggen:

♥ 1 kilo pepernoten (Albert Heijn €2,50 )
♥ 2 flessen first choice cola, 2 liter en 1,5 liter (lidl €0,65 (zonder statiegeld) )
♥ 1 fles fanta en 1 fles cassis (first choice) (Lidl €0,65 zonder statiegeld)


Vandaag viel ons laatste uur uit en toen ben ik naar de Lidl gefiets, in de stromende regen, (20 minuten) voor de drank. Helemaal doorweekt kwam ik daar aan. Hadden ze geen chocopepernoten! Ik dus terug naar de Appie en koop daar pepernoten, dan verder naar het gemeentehuis (dus weer 20 minuten terug) om mijn ID kaart aan te vragen. Ben ik daar 35 minuten te vroeg! Gelukkig kon ik eerder :) toen weer in de regen naar huis gefietst en nu ben ik HE-LE-MAAL nat......Morgen hebben we het 4de mentoruur en gaan we dus Sinterklaas vieren, ik lees net dat ons 4de uur uitvalt en op vrijdag hebben we maar tot het 5de :) alleen  (ik zit in de schoolmusical) begint de Kleine Avond voor mij pas om kwart over 3... Dus ik moet van 12:50 tot 15:15 wachten....... :S en dan om half 5 word ik opgehaald bij school omdat ik gelijk daarna naar zaalhockey moet... Zal ik naar huis gaan (15-20 minuten fietsen), naar het dorp (maar als er regen is??) of naar een vriendin? (5-10 minuten fietsen). HELP ME?! Haha, xxxEmma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten